Η διεύθυνση της σελίδας είναι: https://homeone.gr.

Το κατάστημα μας λειτουργεί μόνο διαδικτυακά.

Στοιχεία Επικοινωνίας 

Email

info@homeone.gr

Τηλέφωνο

+302102202657
Δευ. – Παρ.: 09:00 – 17:00 / Σαβ. 10:00-14:00

A. ΠΑΡΟΧΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Οι πληροφορίες που παρέχονται από τον παρόντα διαδικτυακό τόπο είναι πλήρεις, αληθείς, έγκυρες και επικαιροποιημένες, είτε αυτές αφορούν στην ταυτότητά μας, είτε στα παρεχόμενα προϊόντα/ υπηρεσίες από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Οι ανωτέρω εγγυήσεις τελούν υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, τα οποία δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω διακοπών λειτουργίας του παρόντος δικτυακού τόπου ή και λόγω ανωτέρας βίας. Η Εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα τεχνικά και άλλα μέσα προκειμένου να ενημερώνεται άμεσα η διαθέσιμη ποσότητα και μεγέθη των προϊόντων μας, ωστόσο διατηρεί ρητή επιφύλαξη αναφορικά με τη εγκυρότητα των διαθέσιμων στο ηλεκτρονικό κατάστημα ποσοτήτων και μεγεθών των προϊόντων, καθόσον ενδέχεται η ενημέρωση των να πραγματοποιείται μέσα σε μία (1) ώρα από την στιγμή της τροποποίησης τους.

B. ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ
Η εγγραφή σας ως μέλος στο homeone.gr δεν είναι απαραίτητη προκειμένου να διενεργήσετε μια αγορά από το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Μπορείτε να παραγγείλετε και ως επισκέπτης. Εάν, ωστόσο, επιλέξετε να προχωρήσετε σε αγορά κάνοντας εγγραφή θα έχετε το πλεονέκτημα ότι δεν θα χρειάζεται κάθε φορά που κάνετε νέα παραγγελία να τα συμπληρώνετε ξανά τα προσωπικά σας δεδομένα, εφόσον θα είναι καταχωρημένα στον λογαριασμό σας. Η διαδικασία εγγραφής είναι γρήγορη και απλή: Αφού εισάγετε κάποιο προϊόν στο καλάθι και επιλέξετε να συνεχίσετε στο ταμείο, το σύστημα θα σας εμφανίσει την επιλογή να εγγραφείτε ως νέο Μέλος. Θα σας ζητηθεί να εισαγάγετε τα παρακάτω προσωπικά δεδομένα:
Βασικά δεδομένα φυσικού προσώπου: τηλ., email, ον/μο, διεύθυνση, ημ. γέννησης κ.λπ.
Μοναδικά αναγνωριστικά: ΑΦΜ, αρ. Voucher, ordernumber κ.λπ.
Δεδομένα προτιμήσεων: π.χ. Wishlist.
Οικονομικά δεδομένα: π.χ. αρ. πιστ. κάρτας, τιμολόγιο , αντικαταβολή κ.λπ.

Εφόσον αποδεχτείτε τους παρόντες Όρους Χρήσης και Συναλλαγών, γίνεστε Μέλος στο homeone.gr και αποκτάτε το δικό σας Λογαριασμό Μέλους. Η εγγραφή και η συμμετοχή ως μέλος είναι δωρεάν, προσωπική, αμεταβίβαστη και ανεκχώρητη. Φέρετε εσείς την ευθύνη για την αλήθεια και ακρίβεια των δεδομένων που μας χορηγείτε και η Εταιρεία βασίζεται αποκλειστικώς και μόνον στις δηλώσεις σας αναφορικά με τα προσωπικά σας στοιχεία. Η Εταιρεία μας επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα που εισάγετε κατά την εγγραφή σας ως μέλη αποκλειστικά για το σκοπό (α) της δημιουργίας Λογαριασμού σας στον ιστότοπο homeone.gr, μέσω του οποίου μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας, το ιστορικό των συναλλαγών σας στο homeone.gr κτλ. και (β) της επικοινωνίας μας μαζί σας αναφορικά με τις μεταξύ μας συναλλαγές (πχ για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την ολοκλήρωση, αποστολή και παράδοση της παραγγελία σας, για την εξόφληση και την ασφαλή οικονομική μας συναλλαγή).

Γ. ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΕ NEWSLETTER.

Η εγγραφή σας στο newsletter της Εταιρείας μας γίνεται μόνο κατόπιν της δική σας ενέργειας η οποία απαιτεί τη συγκατάθεσή σας. Δεν αποτελεί υποχρεωτική διαδικασία για τη διενέργεια αγοράς από το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή για την παροχή άλλων υπηρεσιών μας, συμπεριλαμβανομένης και της απλής περιήγησής σας στο διαδικτυακό μας τόπο.
Η εγγραφή σας στην υπηρεσία newsletter της Εταιρείας μας, ολοκληρώνεται με την εισαγωγή της διεύθυνσης ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (email) στο αντίστοιχο πεδίο στη σελίδα μας. Με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας και την ρητή συγκατάθεσή σας μπορείτε να λαμβάνετε από την Εταιρεία μας ενημερωτικό και προωθητικό υλικό για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, καθώς και συναφή διαφημιστικά μηνύματα. Αν κάποιος έχει γραφτεί στα newsletter και επιθυμεί να διαγραφεί, μπορεί να αποστείλει email στο info@homeone.gr και να διευθετηθεί το αίτημά του ή να πατήσει αυτόματα unsubscribe στο τέλος του μηνύματος και να διευθετηθεί το αίτημά του. Περισσότερες πληροφορίες για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων αναφορικά με την αποστολή newsletter θα βρείτε στο πεδίο Πολιτική Απορρήτου.

Δ. ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Η διαδικασία αγοράς στο www.homeone.gr είναι πολύ απλή.
Αφού επιλέξετε το προϊόν που επιθυμείτε πατήστε “Προσθήκη στο καλάθι” στο αντίστοιχο πλήκτρο που εμφανίζεται στο προϊόν. Το προϊόν θα μεταφερθεί αυτόματα στο καλάθι αγορών σας όπου μπορείτε να μεταβάλλετε τη ποσότητα, να διαγράψετε το προϊόν ή να συνεχίσετε τις αγορές σας με άλλα προϊόντα.Αφού ολοκληρώσετε την επιλογή των ειδών πατάτε το πλήκτρο “Ολοκλήρωση παραγγελίας” στο καλάθι αγορών και ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:
1. i. Μέθοδος Ολοκλήρωσης Αγορών.
Σας δίνεται η επιλογή να ολοκληρώστε την παραγγελία είτε δημιουργώντας λογαριασμό στο homeone.gr είτε ως επισκέπτης. Σε καθεμία από τις δύο επιλογές καλείστε να εισαγάγετε τα ίδια προσωπικά δεδομένα. Η διαφορά είναι ότι αν έχετε προβεί στην εγγραφή ως μέλος, τα δεδομένα σας καταχωρίζονται στο λογαριασμό σας και δεν χρειάζεται να τα συμπληρώσετε ξανά σε επόμενες αγορές. Επίσης, μπορείτε να παρακολουθείτε άμεσα την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

1. ii. Πληροφορίες Πληρωμής.
Δηλώνετε τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής της αξίας της παραγγελίας σας.
iii. Στοιχεία Αποστολής.
Δηλώνετε τα στοιχεία αποστολής (για τη περίπτωση που είναι διαφορετικά από τα στοιχεία χρέωσης).
1. iv. Ανασκόπηση Παραγγελίας.
Κάνετε το τελικό έλεγχο της παραγγελίας και των στοιχείων που δηλώσατε και εάν συμφωνείτε πατάτε το πλήκτρο “Ολοκλήρωση Παραγγελίας”

Όταν ολοκληρωθεί η παραπάνω διαδικασία θα λάβετε e-mail με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Τρόπος και Χρόνος Παράδοσης
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με εταιρεία ταχυμεταφορών. Οι παραγγελίες εντός Αττικής ή για τις μεγάλες πόλεις παραδίδονται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες από την επόμενη της παραγγελία σας. Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα παραδίδονται σε 3-4 εργάσιμες ημέρες από την επόμενη της παραγγελία σας. Οι παραγγελίες στην Κύπρο αποστέλλονται με εταιρία ταχυμεταφορών μέσα σε 7-10 εργάσιμες ημέρες. Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο σας ενημερώνουμε. Όταν η παραγγελία σας παραδοθεί στην courier, σας ενημερώνουμε με email ,όπου αναφέρεται ο αριθμός αποστολής με τον οποίο μπορείτε κάνοντας link να παρακολουθήσετε την πορεία της αποστολής. Αν έχετε εγγραφεί ως μέλος, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας μπαίνοντας στο link «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ». Αν η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στην ταχυμεταφορική, έχετε την δυνατότητα να ενημερωθείτε για το πού βρίσκεται το δέμα σας, μέσω του αριθμού αποστολής, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στη σελίδα «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ».
Οι ημέρες παράδοσης σε εσάς των προϊόντων σας είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 πμ μέχρι 17:00 μμ

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Ενιαίο Κόστος Αποστολής για όλη την Ελλάδα: 5€

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
1. Με αντικαταβολή – Πληρώνετε με μετρητά το courier κατά την παράδοση (κόστος αντικαταβολής 2,00€ για όλη την Ελλάδα ).
2. Με την πιστωτική σας κάρτα μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος πληρωμών που διαθέτουμε.
3. Με τραπεζική κατάθεση ή μέσω e-banking στους λογαριασμούς

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Έχετε στη διάθεσή σας 7 ημέρες για να υπαναχωρήσετε από την αγορά που τυχόν πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους ή να μας παρέχετε οποιαδήποτε εξήγηση (αναίτια υπαναχώρηση). Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται όταν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας. Σε αυτή τη περίπτωση επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά σας που είναι 5€, τα οποία αφαιρούνται από το ποσό που θα σας επιστραφεί.
Η ως άνω προθεσμία των επτά (7) ημερολογιακών ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ασκείται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξατε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα) αποκτήσατε τη φυσική κατοχή των αγορασθέντων αγαθών.
Διαδικασία Υπαναχώρησης: Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης θα πρέπει μέσα σε 7 ημέρες να μας στείλετε συμπληρωμένη αίτηση.
Επίσης πρέπει να μας στείλετε τα προϊόντα μέσα σε 7 ημέρες. Η χρέωση της επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει εσάς. Επιπλέον, επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων ( δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής που τυχόν έχετε πληρώσει):
Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στην περίπτωση της υπαναχώρησης, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και να συνοδεύονται από όλα τα σχετικά έγγραφα. Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών. Το homeone.gr ΔΕΝ παραλαμβάνει προϊόντα τα οποία επιστρέφονται κατά την υπαναχώρησή σας και τα οποία φέρουν βρομιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι αυτά έχουν υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλόλητας αυτών. Διευκρινιστικά, η δοκιμή των υποδημάτων θα πρέπει να γίνεται σε μαλακό τάπητα ή κάτι παρόμοιο, διαφορετικά το homeone.gr ΔΕΝ αποδέχεται υποδήματα τα οποία δίνουν οποιαδήποτε εντύπωση ότι δε δοκιμάστηκαν σε κάποιο χαλάκι ή πολύ μαλακή επιφάνεια. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, διαφορετικά το homeone.gr δεν παραλαμβάνει αυτά καθόσον συμφωνείτε ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν έχει νομίμως ασκηθεί και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 7 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν πάντοτε της ίδιας collection.
Πρέπει να μας το επιστρέψετε με την εταιρεία Courier με την οποία παραλάβατε.
* Αλλαγές από Κύπρο δεν γίνονται δεκτές.
Για οποιαδήποτε άλλη αλλαγή το κόστος είναι 5,00€ (επιστροφή προϊόντος)+ 5,00 €( αποστολή νέου προϊόντος )=10,00€
* Στα Outlet προϊόντα γίνονται αλλαγές μόνο από την ίδια κατηγορία.
Αλλαγές προϊόντων γίνονται μόνο με εταιρία ταχυμεταφορών. Η εκάστοτε αλλαγή πρέπει πάντα να αφορά την ίδια collection
III. ΕΥΘΥΝΕΣ – ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ

Α. ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
1. Αποκλειστική Ευθύνη Χρήστη/ Καταναλωτή.
Είστε ο μόνος και αποκλειστικά υπεύθυνος για τη νόμιμη χρήση του Δικτυακού τόπου και Ηλεκτρονικού καταστήματος και υποχρεούστε να απέχετε από κάθε παράνομη πράξη και καταχρηστική συμπεριφορά καθώς και από την υιοθέτηση παράνομων πρακτικών και πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού. Η συμμετοχή ως μέλος είναι δυνατή μόνο για φυσικά ή νομικά πρόσωπα με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα. Από την απόκτηση ιδιότητας Μέλους αποκλείονται ανήλικα άτομα (άτομα κάτω των 18 ετών). Ευθύνεστε αποκλειστικά για τη νομιμότητα και την ορθότητα των Πληροφοριών, Δεδομένων και στοιχείων που χορηγείτε στο homeone.gr , τα οποία η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη ή υποχρέωση έχει να ελέγχει, εκτός και αν αυτό της επιβληθεί μετά από καταγγελία ή με επιταγή νόμου.

2. Απαγορευμένες Χρήσεις
Απαγορεύεται να χρησιμοποιείτε τον Δικτυακό τόπο και το ηλεκτρονικό κατάστημα του ιστότοπου homeone.gr για αποστολή με οποιονδήποτε τρόπο, δημοσίευση, μετάδοση οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, απειλητικό, προσβλητικό, δυσφημιστικό, ανήθικο, χυδαίο, άσεμνο, ενισχύει ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε τρίτους με οποιονδήποτε τρόπο.
Απαγορεύεται οποιαδήποτε ενέργεια ή παράληψή σας (α) παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τόσο της Εταιρείας όσο και τρίτων, (β) περιέχει ιούς ή άλλα λογισμικά τα οποία δύνανται να προκαλέσουν διακοπή, βλάβη, καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή να προκαλέσουν βλάβη στη φήμη και την υπόληψη της Εταιρείας των Συνεργατών της και των Συνδεδεμένων Εταιρειών ή/και των άλλων χρηστών /Μελών/ καταναλωτών, ή δύναται να παραβιάσει οποιοδήποτε προσωπικό ή άλλο δεδομένο των χρηστών/ μελών/ καταναλωτών του παρόντος Δικτυακού τόπου/ Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
Επιπλέον απαγορεύεται:(α) Οποιαδήποτε πρόσβαση ή απόπειρα πρόσβασης σε πληροφορίες και δεδομένα (συμπεριλαμβανομένων και των προσωπικών δεδομένων) που διακινούνται μέσω του Δικτυακού τόπου και για τα οποία δεν έχετε καμία εξουσιοδότηση ή εξουσία να χρησιμοποιήσετε.(β) Η πρόσβαση στο Ηλεκτρονικό μας κατάστημα με σκοπό τη δημιουργία ή παραγωγή προϊόντος ή υπηρεσίας που να ανταγωνίζεται τα δικά μας προϊόντα/ υπηρεσίες.(γ) Η διευκόλυνση με οποιονδήποτε τρόπο και με οποιαδήποτε μέσα τρίτων να αποκτήσουν πρόσβαση στα Δεδομένα που χορηγούνται στο homeone.gr από τα Μέλη του. (δ) Οποιασδήποτε μορφής πειρατείας Λογισμικού, hacking ή/και υποκλοπής, αντιγραφής, αναλογικής/ψηφιακής εγγραφής και μηχανικής αναπαραγωγής, διανομής, μεταφοράς, downloading, μεταποίησης, μεταπώλησης, δημιουργίας παράγωγης εργασίας δεδομένων (συμπεριλαμβανομένων και των προσωπικών δεδομένων) και πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων και του περιεχομένου και υλικού (φωτογραφίες, γραφικά, κείμενα κτλ) του Δικτυακού τόπου.

Β. ΕΥΘΥΝΗ HOMEONE.GR
1. Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή .
Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του.
2. Ευθύνη homeone.gr για ελαττώματα, απώλεια.
Το homeone.gr έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας, εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες ή την αντικατάσταση του με άλλο ή (γ) να υπαναχωρήσετε. Οι παραπάνω υποχρεώσεις της Εταιρείας μας παύουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή το προϊόν το οποίο επιστρέφεται φέρει βρομιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα δημιουργεί την εντύπωση ότι έχει υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλότητας του, ή από στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Θα πρέπει να ασκήσετε τα ως άνω δικαιώματά σας εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων σας, η δε προθεσμία αυτή ξεκινάει από την επόμενη της παραλαβής και σε κάθε περίπτωση εντός αυτής θα πρέπει να μας έχετε επιστρέψει το προϊόν.

Σε περίπτωση απώλειας του προϊόντος, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε της αγορά του και να σας επιστρέψουμε τυχόν χρήματα που έχετε καταβάλλει για την αγορά τους.

Σε περίπτωση που σας έχουμε εκτελέσει λάθος την παραγγελία σας (λάθος προϊόν, τίμημα κτλ), οφείλετε να μας ενημερώσετε άμεσα στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας: Email: info@homeone.gr
Σας ενημερώνουμε επιπλέον ότι ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των προϊόντων βαρύνει το homeone.gr μέχρι εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος το οποίο ορίζετε εσείς ως αρμόδιο να παραλάβει τα προϊόντα για λογαριασμό σας (διάφορο του μεταφορέα) έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή των αγαθών, οπότε και ο κίνδυνος αυτός μετατίθεται σε εσάς. Εντούτοις, ο κίνδυνος μετατίθεται σε εσάς από την παράδοση των αγορασθέντων προϊόντων σας στον μεταφορέα, εάν ο μεταφορέας έχει ενταλθεί από εσάς να μεταφέρει τα αγαθά και η εν λόγω επιλογή δεν προσφέρθηκε από το homeone.gr, με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων σας έναντι του μεταφορέα.
3. Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων- Υποστήριξη του πελάτη μετά την πώληση
Το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία. Στο e-mail info@homeone.gr ή αυτοπροσώπως στα φυσικά μας καταστήματα μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε.